استخرهای روباز یا سرپوشیده
نوشته شده توسط : estakhrbama

 

استخرهای روباز یا سرپوشیده

 

استخرهای شنا برای هر نوع فعالیتی عالی می باشند. بچه ها می توانند در ماه های تابستان در استخر بازی کنند و بزرگسالان نیز می توانند با انجام فعالیت های ورزشی، کالری اضافی بدن خود را بسوزانند. اما به همان اندازه که یک استخر روباز خارق العاده است، شنا کردن در زمستان می تواند کمی سخت باشد، مگر اینکه شما به اندازه کافی خوش شانس باشید که منطقه ای با آب و هوا کلی گرم زندگی کنید تا کاهش دمای چندانی را در طول فصل زمستان تجربه نکنید. بنابراین اگر قصد خرید و راه اندازی یک استخر شنا را داشته باشید، در ساخت یک استخر روباز سرمایه گذاری می کنید یا یک استخر سرپوشیده؟

 

استخرهای روباز

 

از استخرهای روباز می توان در ماه های گرم سال استفاده کرد. با این حال، احتمالا هزینه گرم کردن استخر در فضای باز در ماه های سرد سال بسیار زیاد خواهد بود. شما همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قصد دارید در هنگام آب و هوای نامتعادل آب آن را پر کنید، استخر شما نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری خواهد داشت. در چنین حالتی، داشتن یک روکش محافظ محکم ضروری است.

 

استخرهای روباز یا سرپوشیده

 

استخرهای سرپوشیده

 

استخرهای سرپوشیده در زمستان قابل استفاده هستند و برای شناگران مصمم که در تمام طول سال نیاز به تمرین دارند مناسب است. اصلی ترین نقطه ضعف استخرهای سرپوشیده این است که به دلیل کار ساختمانی اضافی که برای تکمیل کردن ساختار آن لازم است، آن ها معمولا گران تر هستند. اگر قصد ساخت استخر سرپوشیده جدیدی برای خانه یا باغ خود هستید، باید هزینه زیادی را در نظر بگیرید. درست است که استخرهای سرپوشیده قابل استفاده در تمام طول سال می باشند و حریم خصوصی بیشتری را برای کاربران فراهم می کنند، اما شناگران دیگر نمی توانند هنگام آفتابی بودن هوا از شنا کردن در فضای آزاد لذت ببرند.

 

استخرهای روباز یا سرپوشیده

 

یک راه سریع و آسان برای محافظت از استخر شنا در فضای باز در برابر آب و هوای نامساعد، نصب حصار و محافظ سرپوشیده استخری است. این محافظ های استخری معمولا از شیشه یا مواد پلی کربنات با قاب آلومینیومی ساخته می شوند. اگر فرض کنید که استخر شما گرم شود، پس از محصور شدن در این محفظه های محکم، گرمای آب حفظ می شود و شما می توانید در روزهای سرد نیز شنا کنید. با این حال، فراموش نکنید که بهتر است همچنان از یک روکش استخری برای محافظت از سطح آب استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: